Jag älskar dig!

Kvällen med cornelia och Linnea var underbar. Inga detaljer, orkar inte det :)


Marcus, du är mitt allt. Du är så jävla underbar och den finaste som finns i hela världen. Jag är så överdrivet lycklig och har inte mått såhär bra på flera flera år. Jag tror inte att du riktigt förstår hur jävla mycket du egentligen betyder för mig. Du har läkt mina sår och saker som jag tidigare oroade mig för har jag slutat tänka på, på grund av dig. Tack för att du är så jävla underbar, för att du får mig att känna mig speciell. Jag älskar dig Marcus! Jag är så glad över att äntligen få kalla dig för min.




3/7 - 10. Det bästa som någonsin har hänt mig... ♥


Ska sova nu, godnatt bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0