Jutan med Molly (y)

Det var mega kul :)

Vi var inte så många, men det var kul ändå. Kan säga att jag och molly är ''bäst'' på att hitta. När vi hade gått av bussen så gick vi i en halvtimme och letade efter jutan. Men efter en halvtimme så var vi inne och det var nice. Jag vet att ni diggar det ;) Haha. Bilder kommer ikv!

Nu ska jag packa ihop mina saker och åka vidare till pappa. Denna veckan är det hans tur att dras med mig. Fast jag blev sugen på en billys pizza så det ska jag käka först (a) Sen kommer pappa med en kebab till mig. Haha, snacka om att jag kommer att bli fet. Men vad, jag har längtat efter denna jävla kebaben i 2 veckor nu! Jag vill ha kebab! Vilket jag ska få om jag ringer honom kvart i 7. Så ni som träffar mig då eller är inne på msn, påminn mig! Jag ska ha min kebab. Men vi hörs.



så sant! ♥


Kommentarer
Postat av: MOLLY.

så bäst vi var, jaoo! :') §

2010-07-17 @ 12:26:17
URL: http://ekelund.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0