LANAR MED RÄKAN , JAO!

Nu sitter jag och räkan i mitt rum med varsin dator kopplat till mitt intenet. Riktigt trevlans! Vi väntar på att det ska bli lite mörkare och att mina päron ska leava så vi kan börja kolla på skräckfilmerna. Moaha! Dessa hyrde vi:

 

paranormal.jpg Paranormal Activity image by Talyseon


Paranormal Activity.
Den jag ser mest fram emot. Ni som har sätt den, är den läskig? :|





Jennifers Body Unrated.
Michelle har sätt den och hon tyckte att den va asläskig! Någon som har sätt denna också? :|

 



The Grudge 3
Gaaash, kommer att dööööööö! Ni som sätt den, är den jätteläskig?

 

Jao, det är dessa filmer vi ska se och dö till. Ni får gärna underhålla på msn så att jag är kontakt med omvärlden. Känner att jag kommer typ svimma ihop och dö eller något, jag vet inte! Jag får hoppas att my crush räddar mig under kvällen. Alla var sociala på msn och sms. Jag ber er!

Mer uppdatering kommer hela kvällen! Kyss!


Kommentarer
Postat av: isak duvet

jag har sett paranormal (ganska creepy) och jennifers body (bara tröttsam)men det är mina recensioner.

2010-07-02 @ 19:06:13
Postat av: kristin den allra bästa. :D

Jag vill se Jennifers body, den verkar as bra. :D

och älskar new prespective, en musikvideo till den. :D<33 http://www.youtube.com/watch?v=d3sA5plF6kE

loveu<33

2010-07-02 @ 23:45:58
URL: http://kristinunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0