Underbar kväll med frida, michelle & isabelle!

Två st till men dom skiter jag i. HAHA!

Kvällen var underbar men slutade lite med sura miner, men annars va det perfekt! Vi tog ett litet kvällsdopp och badade topless, moaha. Fast det var bara jag och Frida som vågade bada topless länge. Michelle och Isabelle bangade ganska snabbt. Men det är bara för att jag och Frida är så jävla bra! Sen kom Marwin och Gustaf vilket jag inte tyckte om alls. När vi var påväg upp ifrån stranden så kom två stycken feteinsekter. Vet inte va dom hette. Issa sa någonting om att dom hette brons eller broms, kommer inte ihåg. Men riktigt läskigt var det i alla fall för dem flög in i öronen och lät: bzzzzzzzz! Det var riktigt äckligt. Sen flög de efter en och satte sig på en och sånt. Det var riktigt läskigt. Filmer kommer upp kanske imorgon. Sen gick vi. och gjorde ingenting alls :)

Nu sitter jag här. Redo. Men för vad. hmmmmm...



mega hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0