19:00

Tjena mittbena!
Sitter här med michelle och dampar på henne. Hon fes mig i ansiktet. Äcklig bajskorv :( Vi ska dra ut, kanske kalla på mer folk men ja. Har spelat sims som fan. Fett nice!

Har även varit i stan en sväng för att köpa present till pappa. Tänker inte säga vad i fall att han läser min blogg, men vem vet ;)

Jao, nu ska jag återgå till att dampa på michelle. Ska slå henne nu. Hon fick ont.

WTF ! HON SLOG TBX! BRB SKA CUTTA HENNE !

höhö, helsinborgaren gästbloggar här då va :D hon ligger och bölar på golvet just nu, eller okej hon pratar med fina friiiiddaaaaaa. en kille kan knulla en get för han bara pajjar allt, fuck him!
nej men nu kommer felicia igen, puss&kram från helsingborgareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

michelle sugoor !
/ alla i världen!

Hehe. nu ska vi ut och jag rapade i hennes ansikte och hon bajsade på sig :)

Pussen!



vs



moaha, vem är bäst!?



moaha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

felicia!

2010-06-21 @ 19:07:33
Postat av: Anonym

felicia!

2010-06-21 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0