15 BÄSTA TILLFÄLLENA FRÅN BEACHHANDBOLLEN!

Tänkte dra en sån tillbakablick , top 14. (Utan någon speciell ordning)
Michelle (www.helsingborgaren.devote.se) hjälpe mig med den del också!


1. Michelle sköt upp handbollen på tågrälset.
vilket var vår lärares egna handoll som han köpte på en marknad i spanien. Han fick tyvärr inte tillbaka den! xd


2. Jag fick snacka i högtalarna så att alla på stranden hörde!
Det roliga där var att man skulle räkna ner, ni vet : 10 , 9 , 8 , 7 , 6 osv. när det var 10 sek kvar av matchen. Så han gubben som hade micen ba: NU , NU NU! så började jag räkna ner så det lät över hela stranden. Men sen ba avbröt han mig och ba: OJ, OJ , OJ ! DET VAR EN MINUT FÖR TIDIGT. så fick jag göra om det en minut senare :$


3. VATTENKRIG!
Michelle, jag och frida emot gustaf, alle, affe och arre. Jag blev genomblöt :(


4. Mitt lag vann vår andra match.
Fan vilken härlig känsla det var asså. Fett underbart ju ! :)


5. SANDKRIG!
Vilket inte va så jättekul eftersom att michelle kastade sand på mig utan att jag va berädd och fick fett mycket sand i munnen :( Men, payback bitch! Hon fick dubbelt tillbaka. Hehe!


6. ''Bad'' i havet!
Jag och Isabelle tod lite nersvalkningat emellan matcherna. Doppade benen lite bara. Men i strandkanten/i slutet av havet stod jag och visade mina gymnastik skills, så skulle jag göra en handvolt, så blev det lite fail, eftersom att det kom en fetevåg när jag var mitt uppe i handvolten och blötte ner heela ansiktet och neråt ner till magen. Underbart (y)


7. PUNGKLÄMM!
En av matcherna råkade jag klämma en kille på sn*ppen, men det va inte med meningen :$ HAHA!


8. PATTKLÄMM!
Affe råkade klämma en tjej på patten under samma match. INTE MED MENINGEN. liite fail av oss, ellerhur?


9. Slagge med tess!
Slutade med att vi skrek varandra i öronen eftersom att vi klämmde varandra på ryggen xd Haha, loveu tess!


10. Hotel Room Service.
Låten som spelades under de bästa minnena. Som vattenkriget och när vi kom dit och la våra saker på läktarn och sånt. Fett nice.


11. SNEEEEEEAAAAAARRRRRRRNNNN !
En äcklig tjej som snea mig på det fulaste sättet jag har sätt . Så varje gång hon gick förbi så sneade jag henne det fulaste jag kunde och hon snea sitt fula SERIÖSA också, fettskojj!


12.  ''tjejen med string''
Fråga inte :) HAHAHAHA

 

13.  DANS , DANS , DANS!
JAG
stod och skämmde ut mig när jag dansade. Jag dansade vår reggaeton dans där alla gick. Issa skulle också dansa, men hon bailade. Så va en kille som jag alltid skämmer ut mig för där och snea. WIHO! Det var jättekul iaf!

 

14.  Skottet i ribban.
Vi mötte ett lag som bara hade handbollsspelare och en av killarna sköt hårt som fan! Så när han skulle skjuta i mål ifrån halva plan så träffade han ribban när frida stod i mål och fyfan va det ekade! :o Det lät : BOOOOOM! och frida blev så sjuuuuuuukt rädd! Hon stod ju i mål utan handskar och skulle fånga dem bollarna. Njeaaaa? Hon va duktig <3


Kommer inte på mer för tillfället! kommer jag på mer så säger jag till !
Bilder kommer när molly har lagt upp dem på hennes blogg :)

Kyss på det sålänge, loveu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0