- bilder ifrån dagen.

efter skolan så drog vi till fritidsgården, där vi somsagt gjorde tååårtaaa ! :)
VÅR BLEV FINAST OCH GODAST, JAG SVÄR! DET TYCKTE ALLA. MEN ÄNDÅ KOM VI BARA TVÅA :@@
sen var det dans med isabelle :) Det var fett nice att skaka av sig all överenergi man hade och bara skita i allt det dåliga, riktigt underbart.



olivia och frida (y)



svåra positioner :)








jamen, där är ju jag !? :D



TACK SOM F*N AMANDA! bra att du var tvungen att hamna just sådär ^^



Jag och frida gjorde Ludwig i kappla klossar! HAHAHA, fett sexig , ellerhur? :)



bilder sen tårt tävlingen då :)



Mina bästa vänner. Michelle & Frida, jag är inget utan er !



Mobilkameran suger, men ja. Visst ser vår jättegod ut :o



Finns det något gulligare? :o

Det får halft avsluta dagen. Skulle lägga in ett inlägg till innan jag skulle gå och lägga mig, men jag kom inte ihåg vad det var :$ När jag kommer på det så skriver jag, det lovar jag :)

Puss &  godnatt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0