DATORVIRUS!

Tjenare!
Det har varit dålig uppdaterning nu i helgen pga att jag har haft datorvirus. Men kungen själv fixade det helt felfritt! Jag äger, ellerhur? :) Det negativa är att jag inte har NÅGRA bilder/filmer/låtar på min dator kvar, vilket är riktigt sorligt. För jag hann inte lägga upp alla bilder ifrån michelles födelsedag eller resten ifrån skolavslutningen. :( Hade några bilder som jag diggade starkt. Men nu är dem borta. Dags att skaffa nya minnen dådå.

Idag
ska jag & Frida va med Anton, Calle & Kalle. Dem kommer till Laröd och det ska bli underbart. Egentligen skulle kanske jag och min familj åka iväg till Franska rivieran eller vad det hette i 3 veckor. Där vid nice och det. Men det blev kanske inte av för att pappa hittade inga resor dit. Men jag uppmanar han att vi ska åka någon annan stans, för jag vill verkligen resa iväg ifrån kalla, tråkiga, gråa svergie. Någon som håller med? 

Nu måste jag börja fixa till mig eftersom att jag bara sitter i pyjamas osminkad.



Det här är nice.



underbart fint vatten!

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0