Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig...

Hemma ifrån en sjukt underbar dag med bästavännen räkan. Föresten, ni med facebook som läser min blogg, gå in på denna länken: Alla vi som tycker att Michelle Hammensjö är en Räka :) HHAHA! så jävla bra ! :D
Gå med i den , snälla jag ber er!

Dagen idag var helt underbar. Vid halv 5 dog jag till Michelle älsklingen aka Räkan och vi låg i hennes trädgård och solade och lite sånt. Sen drog vi ner till Larödbaden och badade i havet i någon halvtimme. Riktigt härligt. Efter det så gick vi en runda hem till michelle och hämtade vårt godis och satte oss på vi 3's ställe. Där käkade vi godis och fick varsitt dåligt samtal eller vad man ska säga. Vi fick varsett samtal som gjorde så att vi båda började gråta. (Inte av samma grej dårrå) Men trots det , så va dagen underbar.

Får tänka bort det dåliga som hände och fortsätta med mitt. Ska byta om till myskläder och så ska jag laga lovley nudlar! Hehe, Felicia ♥ Nudlar.

Puss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0