FAN VA NICE SKOLDAG!

Asså jag skojar inte!

Först hade vi gympa, sen matte, sen hade vi bara chill. Vi fick inprinsip göra exakt vad vi ville. Så jag och frida tod fram twister och började spela det :) Bilder kommer ikv. Sen kom typ 4 andra och ville vara med, så vi stod där och svimmade så ont vi fick när man stod på det mest konstiga positionerna och vafan vi gjorde. Haha, ''jättenormalt'' Sen käkade vi och nu får vi göra inprinsip vad vi vill igen. Men nu så kom typ alla och spelade twister så jag drog, för det är tråkigt när man är typ 10 på samma spelplan lxsm. Så nu sitter jag h'r och spelar treasure madness. Ett facebook spel som jag har fasnat för. Loveit! Länk: http://apps.facebook.com/treasuremadness . Looove it.

Idag slutar vi 20 över 2. Efter det ska jag dra hem, byta om och lit sånt. Sen beger jag, frida, michelle och isabelle oss till fritidsgården där vi ska va med i TÅRTTÄVLING! afan att vi kommer att vinna :o Bilder kommer såklart :)

Men nu ska jag återgå till treasure madness. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0