@frida!

Tja bloggen!

Hemma hos frida nu & vi jagar efter några roliga personer som kan hänga med oss ut!

Måste berätta en rolig sak!
Jag och Frida var inne i stan en runda för att köpa cider (alkoholfri, eftersom att jag inte dricker!) så stod vi på busshållsplatsen hem och så hade vi lust att dansa. Så vi dansade vår dans till ne-yo - Beacuse of you. Så kom det en bil och stannade med nervevad ruta. Killen i Bilden va kanske runt 20-25 år och sa:

(Han) - Dansa från början!'
(Jag) - Nej!
(Han) - Jo, men kom igen!
(Jag) - Om vi får 20 spänn!
(Han) - Jaja, visst!

Så dansade vi och fick 20 spänn! Coolt va :p


Nu ska jag mysa med fridas nya katt sally som är världens gulligaste!

Pusspuss!




så jävla söt! Kan ba säga att hon är mycket mindre irl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0