godelimorgon

Tjena bloggen!

Ledsen för ingen upptadering igår. Jag trodde att jag hade skrivit men det hade jag inte ? HAHA!
Efter sofierokiosken så gick jag och frida hem och passade min lillebror när han sov. Vi dansade jumpstyle och vet ni vad, vi äger på det :o Sen kom Nelly Boss, Gustaf och Michelle när mina föreldrar hade kommit så vi gick ut med dem. Det va feett kul :)

Ja, det var dagen i helhet. Nu har jag precis vaknat, eftersom att vi somna typ halv fyra. Idag ska frida ha match, eftersom att det är bortamatch så ska jag va hemma och chilla sålänge. Sen blir det powerwalk för mig och frida, oohjaa (y)

bilderna sen beachhandbollen kommer i nästa inlägg, det lovar jag!
Puss!




läskig bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0