Har ingenting att göra :o

Tjenixen!

Jag har allvarligt talat ingenting att göra. Jag har vaknat, klätt på mig och nu är jag klar? Jag ska va på stranden om 1 timme eftersom att vi har beachhandboll! Har inga höga förväntningar precis. Kommer inte orka spela och det verkar inte vara så fint väder.

Asså, jag får inte tag på michelle, vilket suger . åh! Jaja, har inget mer att säga. Vilket drygt inlägg ändå. Men ja, skit samma. Lev med det :)

 



den här härliga bilden är gjord av olivia älskling sörensson.
ily!

 

Nu ska jag försöka få tag på michelle, igen. Puss!

 



haha, tänk om jag kommer att stå såhär? Haha? Ingen får kolla, för då dampar jag :)
ska slå ner tess, eftersom att jag har lust med det! Haha, jag är snäll! :)


Kommentarer
Postat av: Admin

rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com

2012-04-28 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0