HELSINGBORGARENISBACK'

Tja Feliciaofsweden's läsare!
Min lilla polack är hemma och käkar och hon glömde logga ut från blogg.se innan hon stack så den var inloggad nu såg jag. Så jag tänkte: ett inlägg från mig i hennes blogg skulle väl inte skada?
Så ja, vem fan är jag då? Jo, jag är ju denna omtalade räka som alla snackar om just nu. Jag är värsta kändis nu, har 16 fans på Facebook, lite bra jag är ? ;)
Mitt riktiga namn är dock Michelle. Jag bloggar under namnet helsingborgaren. Andledning: jag är en helsingborgare, en riktig helsingborgare! Så ja, helsingborgaren goes gästbloggning hos Feliciaofsweden typ.
Just nu i skrivande stund sitter jag med väldigt hög musik och väntar på Felicia, hon är (som jag nämnde där uppe) hemma och käkar. Egentligen väntar jag på att en viss person ska logga in på msn så jag kan dampa lite.
Sa på min pblogg innan att jag inte har känslor, det är liksom tomt i mig, men så fan heller. Jag är så jävla besviken, jag vill bara skrika på denna jävla idioten. Han snackar så jävla mycket skit så ni anar inte..
Nog om honom, palla lägga ner tid på idioter? ;)
Känner att jag inte har så mycket att skriva så Felicia får skriva senare när hon kommit hit igen medans jag moppar golvet. Men ni får ha det grymt!
Peace! / Michelle -  http://helsingborgaren.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0