Hemma & Glass !

Tjena!

Kom hem för ett tagsen. För 1,5 timmesen, men ändå.
Har nyss ätit av min underbara glass, den var faktiskt god, men inte lika god som cookie dough. Hehe!

Jag och frida träffades och åkte lite på min longboard. Vet ni vad, jag är faktiskt bra på att åka långboard och det är sant. Jag trillade inte en enda gång och det är bra om man heter felicia och bloggar på feliciaofsweden.blogg.se! Ha-Ha. Sen träffade vi michelle och gustaf. Grattis till dem för en spec anledning. He-He. Jag gillar att göra så: He-He & Ha-Ha. Om ni kanske har märkt det.

Sen va vi ute och träffa lite fler och snackade med varan och sånt. Jättemysigt.

Jag älskar frida.

kyss & godnatt ♥

 



MUUUUUMS !

jag ägor! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0