Hemma och ingenting på tv!

Hemma ifrån världens roligaste kväll på hur länge som helst!

Jag och kristin kom hem ifrån stan. Köpte ett par örhängen som jag inte kan fotta pga att jag glömde dem hemma hos kristin :( Men det är dem örhängena som finns i silver och i guld som är stora ringar och typ skruvade ifrån gina. Jag har redan dem i guld så jag köpte dem i silver också, eftersom att det passar till min skolavslutningsklänning. Smygtitt imorgon på den och resten av outfiten!

Efter det gick vi hem till mig och solade lite. Som sagt, det blev ju ganska soligt. Färg fick jag, afan! Efter det drog vi hem till kristin och tvingade dit nikita och olivia. Så hade vi fett kul och faktiskt spelade spel. Jag lovar, vi hade as kul. Har inte skrattat så mkt på aaaslänge. Så kul. Nu sitter jag och käkar choklad som bara måste bota mitt illamående pga världens mensvärk. Underbart.

PICTURE TIME!



Jag och kristin som testar hattar på gina (a)
Kollar ni noga så ser ni att jag håller örhängerna i handen.



Dagens köp: Hamburgare som smakar heaven & Mcflurry - Marrängswiss.
Visste ni att dem har sänkt priset på alla mcflurry till bara 10kr. Tidsbegrensat, så skynda er och köp så många ni kan ! :D



dock en läskig och oberädd bild^^ fick låna kristins rooooooooliga peruk som var lite konstig xd (film kommer sen)



kollar ni noga längst ner i ögat så ser ni att jag fick en ögonfrans i ögat :( Den sitter fortfarande kvar eftersom att jag inte vågade ta ut den, fast jag känner inte av den.



myskläääääääädeeeeer ! :D



älskar dig olivia!



JAG ÄR INTE KORT ! :@

ooh yhäää !

 

Filmer kommer , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0