' I Skälderviken!

Sitter här ute i den varma sommarkvällen i en förort till Ängelholm. Vi ska snart grilla lite revben, kycklingvingar och korvar. Jag är egentligen riktigt mätt på chips och cola, men man får proppa i sig lite ändå tycker jag (a) Ska sova här ikv och kommer hem imorgon bitti. Min kära broder fyller 21 imorgon, så grattis till honom. Han ska hem till oss och sen ska jag och Michelle kolla på paranormal activity. Kommer allvarligt talat dö när jag ser den! Ska vara skitläskig och jag dog när en tjej berättade om den.

TRAILERN :



Kommer att totally die !

Alla får underhålla mig på msn, eftersom att jag inte har något att göra här mitt ute i ödemarken med dålig internetuppkoppling och ingen spotify. Dö.

Kommentarer
Postat av: Igge

Har sett den filmen. Sjukt bra, men du kommer fan bajsa på dig av rädsla haha. <3

2010-06-26 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0