inte på humör.

Inte på humör för extrem uppdatering, då enoy what you got.

 

Kärlek suger donkeydick, så att alla vet. Men jaja, en liten smygtitt på morgondagens outfit. skolavslutning ffs!

 


hmmmm, vad är det ;) jaja, puss.





Låten påminner mig om honom. Det suger. Älskar låten , som fan. Men han länkade denna låten och sa att han tänkte på mig när han hörde den. Det är klart att jag tänker på honom då. Det suger och jag hatar det. Som sagt, älskar låten, hatar att jag tänker på honom. Jag orkar bara inte det. Jaja, ska kolla lite till av my sister's keeper. sen decka. Det är ju trots allt skolavslutning imorgon.



LÅTEN ÄR SÅ SJUKT BRA!

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0