Internet är tbx , wiihoo !

Internet is back, efter några dagars dataförbud :(

Innan jag skriver något normalt måste jag bara få dampa ut lite.
Vad är det med föräldrar och förbud?




Jag förstår inte? Om dom nu ger en mobilförbud, dataförbud, utegångsförbud osv. Tror dom att det hjälper? Själv tycker jag att stämningen i huset blir mycket värre efter det. Alla går runt och är jäättesura, det är pinsam tystnad när man sitter och äter. Det är inte riktigt som förr, då ens förädrar inte hade damp. Visst, man kommer upp i tonåren och kanske blir ''en jobbig unge'' men vafan, det är tonåren. Föräldrar som läser det här, ni har också varit där? Jag slår vad om att alla överbeskyddande och sura föräldrar att ni minst var dubbelt så jobbiga som era barn va. Kan ni inte tänka lite och fatta att orden ni säger till era barn sårar som fan. Själv tycker jag det är jätte jobbigt när mina föräldrar inte har tid för mig, lägger på luren i örat, kallar mig elaka ord, trycker ner en osv. Det sårar som fan. Men föräldrar fattar inte det. Och det stör mig som fan. FÖRÄLDRAR, FINNS DÄR FÖR ERA BARN. TRYCK INTE NER DEM OCH GÖR DERAS LIV TILL ETT HELVETE. SKOLAN OCH LÄRARNA ÄR ETT HELVETE NOG. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0