Jag har gått på fotboll...

Jadå ! För er som inte visste det , så har jag det. Men vad kan det ha varit, typ 2 årsen. Någontingsånt. Men ändå, fyf*n va jag var tjooooooock . det är jag fortfarande, men ändå. Jaja, njut av dessa OTROLIGT FINA BILDERNA ifrån tess fb.

Btw, ska kanske få mammas hårförlägningar idag. Ska testa de och se ifall det passar i mitt hår. Med längden och färgen. Det får jag hoppas på, för jag pallar inte ha kort hår. Det får inte se fake ut heller, då åker det direkt. Jaja, njut av bilderna från kamratcuppen som vi kom två i, där jag även gjorde mitt första mål. WIIHOO och kyss!







ser ni mig ? :D




Fan va tjock man var / är.



nu är det omöjligt att hitta mig, right? :)




HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH ! FAN VA JAG VAR FUL OCH TJOCK ! :d



hahah, fett fin. Eller inte ? :D Hahahha !

Lite mer gamla bilder kanske kommer upp om jag pallar.
Loveu, puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0