Jag kan inte sluta tänka på dig...

Tja! Sitter just nu och lyssnar på min emolåt som jag alltid lyssnar på när jag mår lite depp: River Flows In You. Älskar den låten riktigt mycket så ja.

Idag har jag vatt med Frida, Anton och Kalle. Det var väll kul. Speciellt när Kalle fick såna damp i slutet :$ Men ja, det va skoj.

Ikv blir det La Pizza tror jag. Med frida såklart, fast hon ska inte käka. Bara fettot mig ska äta där och det ska bli mkt roligt. Sen ska vi väll ut och va med en massa folk tror jag.

HAHA! Satt och skrev, så hörde jag min mage kurra som fan! Asså, den har aldrig kurrat så här mycket innan, det lät riktigt roligt. Då kom jag på att jag inte har käkat något idag. Eller jo, har käkat en sandwich och inget annat. Underbart (y)

Är det bara jag som längtar tills kissies låt släpps på spotify? Den bara måste bli klar snart. Jag är nog en av de få personerna i världen som faktiskt tror att den kommer att bli bra.

Tror du att kissies låt kommer att vara bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0