JAG KICKAR ASS!

Så underbar.

Hejsan bloggelibloggen!
Då har man nyss kommit ut ifrån dushcen efter att ha varit på reaggaton med isabelle. Fett kul måste jag säga. Inte för att vara elak eller så, men streetjazz var faktiskt lite bättre. Men den första gången är alltid drygast eftersom att man måste lära sig lite grunder och sånt. Men jag bara älskar Lovisa som håller i det. Så sjukt nice är hon. Riktigt gullig!

Jag måste bara säga en sak till er bloggläsare. Jag håller på att falla för en kille, vilket gör att han är det ända jag tänker på. Jag kan seriöst inte koncentrera mig i skolan. När läraren snackar så hör jag ingenting, bara ljudet av hans röst. Jag vet, helt sjukt! Låter faktiskt lite töntigt ändå. Men that's me bitches! He-He, och det älskar ni mig för.

Jag blev inte riktigt nöjd med headern än. Jag glömde tilllägga mitt nya ''bloggmotto''. JAG KICKAR ASS! Visst är det coolt, eller vad säger ni? :)







sexigare aftershower får man ju leta efter?
haha, eller inte!?

Nu ska jag återgå med att spamma på msn !
jag och anton äger ut cornelia, så daah! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0