JAG SAKNAR MIN FRIDA SOM FAN!

Godmorgon! Tro inte att jag vaknade nyss bara för att jag skrev det för jag vaknade för en timme sen :) Har kollat på ''Life Of Ryan'' hela morgonen och väntar på att Michelle ska ringa mig, så ska vi ses. Jag älskar dig Räkan!

Asså, jag saknar min kära älskling Frida som är i Ronneby hos sin mormor&morfar. Har inte träffat henne på sjuuuukt länge och jag bara MÅSTE träffa henne när hon kommer hem! Frida, om du ser detta så smsa mig direkt för jag saknar dig riktigt mycket! Hehe :)



Mina två favoritpersoner i heeeela världen!
Älskar er bästisar ♥

(Haha, kolla killen bakom oss, wft? xd )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du tröjan ? 90210 ?? :D

2011-06-07 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0