Klar med designen.

Då är man klar med designen och nu är den som den är. Orkar inte fixa bättre, men så är det bara. Tycker det blev helt ok ändå. Men headern är bara tillfällig tills jag och frida ska ut och ta lite bloggbilder så att man kan ha som header och lite sånt underbart!

Idag blir det att chilla. Kanske drar till sofierokiosken med Michelle. Jag har frågat henne, men hon har inte svarat än :) Nu ska jag ner och äta, eftersom att jag inte har ätit på hela dagen som vanligt :$ Är mega mega hungrig! Efter det så tar jag ut datorn i solen och solar lite. Min halvbruna färg börjar gå bort och det är långt ifrån härligt. Ska sätta på hög musik på min underbara spelningslista på spotify, Sommaren 2010. (Klicka på länken , ni som har spotify) och sen ska jag bara sola och leva livet. Kanske till och med spela lite The Sims 2 under tiden jag solar. Sånt är sjukt härligt.




Det här är min familj på the sims just nu (a)
Fast jag torterade dem två i mitten så dem dog. Tonåringarna är inte familj, så dem har blivit tsm och blivit vuxna. :) Nu bor dem i ett eget hus och nu har dem gift sig och fått barn! Riktigt gulligt :)

Ska byta om och äta nu. Vi hörs sen, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0