LISEBERG FÖRFAN!

Då drar Helsingborgs coolaste varelser till göteborg och lever livet :) F*n va nice asså. Vi kommer att ääääääga ut allihopa! Shit, ca 1h kvar, så åker vi in till IH. Bussresan dit kommer att vara bäst, folken kommer att vara bäst, karusellenra kommer att vara bäst. GASTEN FFS!



det är vi tre som kommer att äga ut allt och alla :)

Nu ska jag bara fixa till det sista här hemma, sen går jag vidare till kristin. Ska låna hennes Shuttershades som är rosa och lyser i mörkret. Moaha! Sen ska jag hem igen och fixa mitt hår. Måste våffla det, för det är mega platt. Kan inte våffla nu eftersom att det är blött. Jaja. Har inte tid att ta bild på dagens outfit, men jag har haft nästan samma sak på mig innan och lagt upp bilden här, så det får bli den bilden.



dock drogade ögon, men skit samma. Bilden är ifrån i slutet av januari, så hehe :$

Men ja, dagens outfit:

90210 tröja - Bikbok
Tights med dragkedja längst ner - H&M
Vit Bas Tröja - H&M



Så, har lite brottom. :) Kommer nog ett inlägg innan. Om jag hinner.

Jaja, puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Whoop whoop! Välkomna till Göteborg! :D

2010-06-16 @ 11:51:52
URL: http://scenbloggen.com/carolines/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0