~ nyyvaaakeeen

Har seriöst daaamp på mitt internet!

För det första så har det börjat sega som in i h*lvete, sen så stängs det av i en halv minut, sen sätts det på av sig själv igen. Sen är det på i ca 3 min och sen stängs den av igen i en halv min. osv. Vet ni hur jobbigt det är :@ Det hackar upp hela musiken på min spotify spelningslista. (klicka på länken så har ni min spelningslista)

Just ni sitter jag, nyvaken i sängen. En kille ringde mig så att jag vaknade. Ååh, jag som ville sova till 4 typ och sen ligga och dra mig i sängen tills klockan 9, och sen sova igen. UNDERBART! men nej, då smsa frida och fråga om det gick att va! Sjääälvklart är jag med henne! Hallå, hon är min bästa vänn :o Haha, kul va? :)

Vi ska typ bara chilla, sola och have fuuuuun ! :) Jag älskar Frida, för er som ville veta (a) ♥

Haha, har ni sett att the sims har gjort en sån: ''testa ditt drömjobb''. Ett sånt random test som jag gjorde. Det var fett kul! Kan tyvärr inte länka det, eftersom att jag glömde kopiera länken innan jag kryssade. Men det brukar komma upp som reklam i spotify så nästa gång det kommer så skriver jag (y)








HAHA, DEKTETIV!
FAN VA COOOLT ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0