Riverside mother fucker !

Bara älskar den låten!

Om 5 min kommer frida hit. Jag måste hinna våffla håret till det. Det kommer jag ju hinna. Nej.

Innan idag kom marwin, gustaf och simon hem till mig och vi badade i min pool. Men en av dem var jobbig så jag gick in och städade mitt rum, eftersom att jag hade lovat pappa det. Sen drog jag och pappa till affären och köpte ben &' Jerry's Halfbaked. Min favoritsmak cookie dough var slut, så jag tog den sådär smakande halfbaked som sagt. Kom precis hem. Måste byta om och våffla håret innan vi drar ut. Frida kommer om 1 min, wow vad jag kommer att hinna. Men frida är inte så bra på att hålla tiden så det är lugnt :)

Puss bloggen ♥



Ska ta med min longboard (h)





Jagvet, bild i repris, men jag bara äääälskar denna bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0