SCHHHTTEEEEKK I SOOOLEEEN !

Då sitter man och steker i solen medans frida är på match.
BLOGGLÄSARE, JAG BEHÖVER HJÄLP!

håller på med en ny spelningslista på spotify : sommaren 2010.
Kan ni hjälpa mig med att komma på låtar till den så skulle jag vatt fett tacksam. Kom ihåg, sommarlåtar. Det ska va sånna man kan ha när man solar och sånt. Sånna som ger äkta summerfeeling. Tack sålänge.

Ni får en liten bomb med bilder ifrån igår. Nice suprice!



frida schteeeeekeeeeer i min trädgård! :)



scccccccccchteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!


ÄLSKAR DENNA BILDEN, HAHA! även om jag är mega tjock :$



Frida, du är mitt allt ♥




MIN LONGBOARD! YHÄÄÄ !
Gustaf gjorde den i slöjden, men jag köpte den för 50kr eftersom att han inte vill ha den. Yesbox!



Jag på MIN longboard. Ja, jag är stolt! :)

 



typ samma bild, men shit the same. Bra kamera jag har va? Haha, inte precis. Min mobil (y) Cybershot ffs.



ohja, gustaf suger. vi vet :)



moahahahahah, fick dig ! :)



JA, MAN E JU INTE LITE FET ! MOAHAHA, skit samma. man lever bara en gång :D



bilden är ju dock inte gul näe?



loveloveu !



besta vener ! ♥



hett ^^



fight (y)

b-b-b-best friend evah ! (ignorera mig ba)

 



gustaf skulle fotta när vi stod på händer, men failade. moahhaa, hon föll för mig!

ett nytt försök:



nej! :) ett nytt försök ? :




ja. nu jävlar ! :) vi är fett coola !



oberädda ^^

berädda :D

 

got ya ! :)

 

kasta sten , kasta sten! :)



uggs på sommaren, det är så det ska va!

sista bilden få bli på söta frida! Sen orkar jag inte lägga upp mer!

 

Kanske kommer en film på mig och frida när vi dansar jumpstyle, men det är bara kanske. Tänk på att vi är nybörjare och lärde oss det på 2 timmar :$

Ska återgå till stekandet, efter att ha gått in och bytat låt. Justin Bieber - Baby suger! Dessutom så ska jag skära upp lite vattenmelon. Väntar fortfarande på att frida ska komma hem ! :@ Hon är väll hemma vid halv 5? Vi hörs då om inte tidigare. Ni får gärna underhålla på msn eller sms , ni som känner mig. Men vi hörs om om sådär 2-3 timmar. Ska bättra på solbrännan. Puss!


Kommentarer
Postat av: friiidaaa

jag älksar dig, mitt allt.

2010-06-07 @ 08:06:07
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0