SKOLAVSLUTNING FFS!

Nyvaken och trött som f*n. Men man måste ju stiga upp tidigt när det är sånna här ''speciella tillfällen''. Egentligen, skolavslutning big deal. Tycker att det bara är tråkigt att stå på en asfalt med en klänning, frysa röven av mig och sjunga tråkiga låtar. Den blomstertid nu kommer börjar bli liiite uttjatad efter 7 skolavslutningar. Men jaja, sånt är livet. Nu ska jag börja fixa till mig, eftersom att Jag, Frida, Michelle och Gustaf ska träffas 40min tidigare och ta lite bilder.

Somnade ganska sent igår, runt 2. Jag kunde inte somna. Ett problem som är ganska vanlig för mig men sånt är livet. Har faktiskt ingenting annat att skriva om, ska gå och börja fixa till mig :) Pussen!



mina tvåååå favorit tjejer! :) Deras bloggar:

Michelle: www.Helsingborgaren.devote.se
Frida: www.FridaMatilda.devote.se

Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0