threaton i skolan idag.

Idag hade vi sån threaton i skolan.

vi samlades på friabad och där skulle vi springa 100m i HAVET. Alla tyckte att det var iskallt, men det tyckte inte jag (a) Sen skulle man ta sin cykel och cykla till domsten. Fast vi hamnade i viken . Iaf, det är typ några mil emellan det tror jag. Fast jag michelle och isabelle genade och sparade sådär, 15min. Hehe. När vi kommit till viken/domsten så skulle vi springa 3km. Sen va det grilla köörv. Drygt men kul (y)

Idag blir det student hos Amanda Eversholt. Riktigt nice eftersom att jag ska träffa twin liz där. Det var ett tagsen och jag älskar den tjejen asså. Där ska vi va sånna, fotografer. YHÄÄ! Bilderna will komma upp på bloggen tror jag :) Innan dess så är det såklart fixa till sig som gäller. Jag duschade imorse så egentligen behöver jag inte ducsha nu, men jag fryser som en nakenråtta på antartisk , så jag ska hoppa i badet faktiskt. Sen ska jag som sagt fixa till mig.

Jag har klädkris :( Vet inte vad jag ska sätta på mig. Ååh, tror mitt odd molly linne & jeansleggings från bikbok. Men det är något jag brukar ha till vardags. Då känns det lite konstigt att komma med det där. Jag hittar väll på något så kreativ jag är! :)

Lite bilder ifrån dagen:



michelle @tha beach !

 Nice (y)

Video kommer sen! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0