underbar kväll med frida (y)

Tjenare bloggen, hur står det till? Själv så är det underbart för tillfället. Har precis kommit ut ur min pool efter ett nattdopp med marwin i någon halvtimme :) Var hos Frida ett tag mellan 9 - 11. Riktigt härligt! Kom hem med bussen halv 12 och nu sitter man här och snackar i telefon med oskar sötnosen!

Nu hade jag tänkt att lägga på eftersom att jag ska nörda mitt älskade spel the sims 2 året runt! Älskar det så sjukt mycket. Visst är det härligt att ha en passion som min!

Bara jag som stör mig på folk som går runt och kallar folk fjortis om man är det själv? Jag menar. En tjej som röker, dricker, knullar runt och kryddar med smink kallar mig fjortis? Jag använder bara lite puder, mascara & fondation? Jag tar inte 10 lager av varje lixsom. Jag har aldrig rökt en ciggaret i hela mitt liv och jag behöver inte dricka för att ha roligt. Pallar faktiskt inte lägga ner mer energi på den personen mer. Vi hade en så jävla perfekt vänskap och verkligen skrattade röven av oss. Utan henne skulle jag inte suttit här idag. Men nu går hon runt och snackar skit om mig. Moget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0