Vilken vacker överaskning ! :)

Såg att min Kära Räka hade upptaderat min blogg, vilket behövdes! Tack för den Michelle, räddaren i nöden. Så glöm nu inte att bli medlem i vår fina fb grupp! (Länk i något inlägg längre ner) Jao!

Jag och Michelle spelade in en vacker musikvideo till låtarna: Tik tok, Gettin' over you, Skaka Rumpa, Miami. Det kanske va någon mer, men det kommer jag inte ihåg :$ Filmen kommer upp på bloggen såfort den är klar! Vi måste typ klippa ihop den och sånt shit! Men det är jättekul.


När jag och Michelle lyssnade på lite musik och sånt, så hittade vi detta albumet (Spotify) La Banda Latina – Playa Total 15 Helt freaky? Så jävla dåligt så det finns inte? Jag och Michelle satt och gapflabbade åt alla låtar och hade så sjukt kul åt dom. Ni måste lyssna och skratta gärna!



me right now!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dina tips :D

2010-07-01 @ 00:35:14
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0