OCH JAG ÄR TILLBAKA ! :))))

och nu har man fått tillbaka sin dator ! :)...
tjena mittbena ! :)

då har jag fått tillbaka datorn och är överlycklig :)
& nu måste jag skriva av mig !

Jag stör mig på små 97or som verkligen vill vara och försöker vara fjortisar.
Sen blånekar dem exakt allting men egentligen vet dem att fjortis är det dem vill vara.
Jag stör mig på överbeskyddande föreldrar och brorsor. 2,5 månaders dataförbud
för någonting som exakt alla gör? Patetiskt. Jag hatar dumma kanal 5 som har tagit bort One three hill
ifrån tablån. Fuck dem! Jag stör mig på skolan,  är så jävla trött på den! Alla lärare kan ta sig röven.
Jag hatar kärlek. Den förstör fett mycket. Jag är kär, och jag hatar det. Jag hatar allt.
Fosterfamilj, jatack! Jag skulle kunna  döda för det just nu!
Jag hatar falska vänner. Sånna som snackar skit om allt och alla, som kallar en bästa vän i ensamhet,
men om det är någon som ser så är man bara en i klassen. jag hatar politik. För alla i regeringen bara ljuger och ljuger.

så som världen är nu, så hoppas jag verkligen att 2012 rycktet stämmer!


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej!

Jag såg på hamsterpaj att du ville ha hjälp med bloggen. Tänkte att det kanske är lättare att få svar om jag skickar kommentar här istället ;)



Jag skulle gärna hjälpa dig med bloggen, men hur vill du ha hjälp? :P

2010-03-30 @ 22:12:00
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0