7 random saker om mig!

7 random saker om mig, jao nu kommer det!

1. Jag får svårt att sova om jag har sätt Law & Order.
Jag har ingen aning om varför men jag är jätterädd för deras intolåt och det ljudet emellan alla scener. Helt sjukt? Det är jättejobbigt. Desutom så är det alltid på natten, då är man extra paranoid. Jag är konstig? :)

2. Jag använder ordet ''sjukt'' för ofta.
Jag skojar inte! Läser ni igenom min blogg så kanske ni ser att jag använder det i typ, varanan mening? Typ, besatt av det. Hehe.

3. Det finns bara 5 saker som jag är rädd för.
Maskar, sniglar, spindlar, övergivna stall och att bli lämnad. Det är mina ändra rädslor. Tänk då mig lämnad i ett övergivet stall fullt med spindlar, maskar och sniglar. Haha, lite jag skulle ha svimmat då eller vad säger ni? ;)

4. Jag är inte rädd för döden.
B
ring it on. Döden in my ass, ingenting att vara rädd för!

5. Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
Låter lite sådär, mysko. Men så är det. Jag vill inte vara död. Ligga nergrävd i en kista och alla som jag betyder något för sitter och bölar över mig. Inte precis så jag vill ha det? Men jag pallar inte leva. Det är tråkigt, man blir sårad hela tiden och det är bara så. Ja, onödigt. LIVET ÄR SÅ SJUKT TRÅKIGT!

6. Jag är världens fotbollsnörd, men jag spelar inte det själv. :$
Jag älskar fotboll, men jag vägrar börja. Det är bara för att jag suger på det. och nej amanda, jag är inte bra och jag tänker inte börja! tror jag :$ Men när det är HIF matcher får jag panik när jag inte kan se den på tv eller irl. Jag får damp om dem bytar ut en bra spelare, eller om något går som jag inte vill. Jag vet, jag är läskig?

7. Jag har upptäckt ett band! (i)
Jupiter Rising! Jaja men! Så sjukt bra, ni måste kolla in dem:










Fyfan va jag är bra!
Jag har upptäckt en duo.

Helt okända! (tror jag! :$) Men så sjukt bra.
Jupiter Rising - Electropop. Ni hörde det första gången, här på Feliciaofsweden 117.0. Haha, värsta radiokanalen! Nej, men dem är så sjukt bra. Eller är det bara jag som tycker det?

 

Fått över 20 frågor på frågestunden nu, men jag väntar tills på måndag att svara på alla eftersom att inte så många har fått reda på att det är frågestund än. Så jag ger alla en chans. Nu har jag lust med att dansa, även om jag är sjukt trött. Så nu ska jag dansa till en massa låtar, så hörs vi imorgon!

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

och nej amanda, jag är inte bra och jag tänker inte börja! tror jag :$



??



Så du kanske vill börja?! :D Lite bättre än innan iaf!

Men var bara med på en träning! En endaste träning! Snälla? :D

Och när du har börjat träna så blir du ju bra på det!!! :)<3

2010-05-02 @ 20:02:56
URL: http://ealhsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0