87 days kvar - TRÄNING'&'STÄDNING!

Jao, då vaknade jag upp i ängelholm idag.
Mammas kille bor där, så vi sov över här inatt. När jag vaknade så var det dags för frukost, villket var gott. Mumsmums! Sen så satte jag mig vid datorn. & fick sånt, ni vet. ''slag i magen''. När någon skriver något negativt eller sårande och det känns som att man får ett slag i magen. Sånt fick jag. Men det var nog ingen fara. Ingen skada skedd.

Men i alla fall. Mammas kille Mattias har sånna, sjukt bra högtalare och jag kom och tänka på en sak. Fyf*n villken skillnad det är mellan högtalare och dataljud. Jag måste verkligen köpa ett par. Fyf*n vad nice det är. Sitta här i ängelholm med vårvärme och högt bra ljud med låten electropop och bara leva livet. Det är livet. Att bara glömma verkligheten och önska att man mådde så bra i all evighet. Älskar det. Men sen är det att vakna upp i verkligheten.

Så nu sitter jag här och gör mina dagliga 300situps. Ja, för er som inte vet det så gör jag 300 situps varje dag. Vissa säger att det inte hjälper, men det gör det verkligen. Jag blir smalare och ibland ser man muskler på magen. Hihi! Seriöst, jag måste komma i form till sommaren. Jag måste sola en del gånger på solarium också, jag menar: Vem vill se ut som en vit, tjock snögubbe på sommaren? Nä, inte jag i alla fall. Nu börjar det också bli lite seriösare med killar och grejer!

JAG KOLLADE RUNT LITE GRANN OCH FYFAN VAD GLAD JAG BLEV NÄR JAG LÄSTE DETTA:
Helsingborgs festivalen, kääära helsingborgs festivalen startar på min födelsedag! Altså är det bara 87 dagar kvar till min födelsedag & helsingborgsfestivalen! Fyf*an vad jag längtar. TAGGA TAGGA TAGGA! den måste bli bättre än förra årets asså. Nu när man känner nya roliga folk och har blivit av med en del andra 'tråkiga' folk. Jippie!

MÅR SÅ SJUKT NICE NU ASSÅ!
hahaha, seriöst. Kan inte jag sluta säga: sjukt. Jaja.

Nu måste jag återgå till situpsen, har bara gjot 100 änsålänge. Sen så måste jag städa! Fixa till mig är ett måste det med. Jag menar , kolla på mig:



Villken fin slaffsig morgontotte. Eller vad säger ni?



ERROR, ERROR! ANSIKTET ÄR FÖR FULT FÖR ATT VISAS PÅ DENNA BLOGG!
Haha, nej! Men det skulle man kunns säga. Därför får ni en bild på mitt favoritchoklad. Marabou, digistivechocklad :$ Muuuums vad det är gott!


Vi hörs senare! Nu måste jag återgå till städandet och ska börja plugga inför det stora provet på onsdag. Vi har typ, 48 sidor kemi (som jag sa i mitt pinsamma videoinlägg för ett tagsen ;$) och det ända jag kan är att H2O är den kemiska beteckningen på vatten och att en molekyl är två eller flera atomer ihopslagna. Och med det vi har så är det j*vligt lite :$ Jag kommer säkert att få lika dåligt som på förra kemi/biologi provet: 25/50. Hehe, kemi & biologi är inte min starka sida. Helt klart!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0