Ang. kläderna

Jag skulle på dop.
Ja, och pappa tvingade mig att sätta på mig en dum klänning. Folk som känner mig vet att jag hatar att använda klänningar om det inte är skolavslutning såklart. :)

Men dopet var väll okej, förutom att det inte fanns någon jag kände där och kyrkan är inte den roligaste. Men min snälla pappa lät mig ta bussen hem efter jag hade ätit. Men jag tabbade mig när jag ringde bussjennie så jag var tvungen att vänta på bussen i 40 minuter. Yaay vad jag älskar busstabellerna på lördagar. Eller inte.

Nu sitter jag här och tråkar ihjäl mig och är barnvakt. tror jag. Jag vet inte om dem har lämnat huset eller inte. Jag kollar på Hannah Montana för en gångs skull. Bara jag som har märkt att dem har gjort om disney channels tablå till precis som innan? Vilket som suger eftersom att detta är första gången jag ser Hannah Montana på flera veckor. Jag älskar hannah montana som sagt :) Hahahaha, nu sitter jag och gapflabbar åt detta skämtet:

- Jasså du har gått på skola i London!
- Ja, det har jag.
- Vilken skola?
- HOGWORTS!

Hahahahahaha, man måste sett avsnittet för att fatta. För er som inte är säkra på villket jag menar så är det avsnittet då Miley blir kär i en sån rik kille och går på middag med hans föräldrar. Så sjukt kul!

Jaja, bildbomb kommer nog snart! Njut av übersöta bilden på frida & mig. Älskar dig frida ♥





IGNORERA DET SOM STÅR PÅ MIN HAND!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0