Electro-pop-pop!

Ja, då kom man nyss hem ifrån cp skolan!

Jag måste påpeka att jag hatar skolan mer än allt annat på denna jord. Jag hatar äckliga lärare som bara litar på ännu äckligare lärare som gör så att jag får skit skit skit. Fuck you lärare. Kn*lla en get.

I skolan hade vi syslöjd där jag gjorde en vododocka som inte är klar! Hehe. Jag har tagit hem den även om den inte är klar. Ögon, mun och lie fattas, det är en ''döden vododocka''. Hoppas att den funkar när man sticker nålar i den. *evil*. Bild på den kommer nog lite senare.

Efter skolan var det ''föräldrarkvällmöte''. Vi är några tjejer (& en kille) ifrån klassen som ska visa föräldrarna hur man använder blogg, bdb, msn osv. Så det var ett sånt kort möte om det. Sen gick jag hem.

Nu sitter jag och pluggar som f*n. Världens kemiprov imorgon ju, vilket för den delen suger. Palla lixsom. Så nu ska jag göra varm choklad, för jag är sjuuukt sugen på det. Sen ska jag sätta mig framför tv'n och plugga som aldrig förr! Jag menar, Frida pluggar hela tiden. Jag har bara pluggat i några minuter igår och därför har jag en storstor press på mig. Desutom måste jag fixa HIF biljetterna till mig och frida. Vilka ser man där?

Jaja, pluggplugg och puss sålänge!



hmmm, säxig bild på mig, eller vad säger ni? xd
(*mammas killes barn i bakgrunden*)


Kommentarer
Postat av: Linda heter jag!

hej!

ville bara fråga, vad tycker du om min nya design ? :D

uppskattar svar, PUSS

2010-05-05 @ 11:55:56
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: lovisaA :)

Frågestund på min blogg :)

Fråga mig vad du vill mellan himmel & jord!

Du är värd guld om du kommenterar en fråga eller flera ♥



http://lovisalindstroms.blogg.se/2010/may/ask-me-something.html#comment

2010-05-06 @ 15:56:45
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
Postat av: Gerson

Lycka till med kemiprovet :)

2010-05-12 @ 19:32:00
URL: http://icefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0