Fan va underligt väder?

Idag var det stan med Kristin, Nikita och Karin.
Direkt efter skolan så åkte vi in med nästa buss. Så drog vi till stan och kollade i affärer. Jag hittade inget speciellt, köpte mest saker jag behöver tills imorgon. Dansuppvisning. Snacka om att jag kommer att skämma ut mig, eller vaddå? :o

Jag köpte ett svart linne på Gina för 99kr och en vanlig vit t-shirt på stadium för 39 kr, men som jag ska klippa hål i, youknow thriller dans! Bilder längre ner i inlägget.

Men på tal om vädret! Kolla, när jag slutade så regnade det som fan och michelle puttade ut mig igenom dörren utan skor eller någoting. JÄTTEKUL! nej. Sen när vi stod på busshållsplatsen var det fett fint och varmt och det var det resten av dagen för ens vi satt på bussen och kollade ut igenom bussfönstret. Då såg vi att det ösregnade och blixtrade i danmark medans det var jättefint här. Men sen när vi var två busshållsplatser ifrån den vi skulle hoppa av ifrån så började det HAGLA! kan ni fatta det!? och det var inte små hagelbitar, utan fett stora! Så när vi hoppade av så stod vi under busshållsplatsen och väntade på att det skulle sluta hagla. Det såg ut som snö, fast i stoora bitar. Jäätte konstigt!

Nu kollar jag på disneychannel där det är talangfredag! Talangfredag är en viss tid på fredagar då det bara är nya avsnitt och en film. idag är det starstruck! fyfan va jag längtar. Det är bara 1 timme och 10 minuter kvar! Ni vet, det är en sån ruta på dc där dem har nerräkning. YAAAY ! längtar ab! Haha, frida som är i spanien får inte se denna underbara film (a)



- detta är filmen.

Nu är det favoritprogramet på disneychannel. Magi På Waverly Place. Fett nice.

Bilderna på grejerna kommer snart och designen blir klar snart! Puss sålänge ♥


Kommentarer
Postat av: JAG ÄGER DIG! :D:D

hehhehehe, jag är bääääääääääst! :D:D

2010-05-28 @ 19:48:34
URL: http://helsingborgaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0