jag är ju sååå smart?

Jag kom på en sak!
Inlägget som jag la in va faktiskt jäääättetråkigt, så jag tänkte göra ett bättre.

Just nu sitter jag och skriver detta inlägget med ögona emot tv'n. Det är ju nämligen Criminal Minds pågående på femman och jag diggar alla sånna, mördarserier på femman förutom the forgotten.

Men nu tappade jag bort mig i detta avsnittet för kristin ringde mig så nu vet jag ingenting som har hänt. Dumma kristin (a) Vi snackade om imorgon. Vi ska dra in till stan och sola lite på kungiga sun lux. Man måste ju bli lite brunare eftersom att jag är kritvit och alltid går runt med shorts :$

& Nu tappade jag bort mig igen för att jag gick ut med min hund. Underbart. Hon är den finaste hund som finns i världen. Nej, universum. Jäättefin. Älskar henne.

jaja, ska typ gitta till sängs snart. <3
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0