SÄGER GODNATT MED ETT GAPFLABB!

Jag menar, wtf?



en fett ful kille med 4 tamponger i öronen och näsan? vafan!?
förlåt killen jag tog denna bilden ifrån, kommentera om du blev sur.

Jag känner inte han, men såg bilden på hans bdb så jag var tvungen att lägga upp den. tog bort hans ansikte för att inte vara för taskig. hehe (a) killen på bilden, ser du detta så får du kommentera om du vill att jag ska ta bort den!

Har nyss kommit hem ifrån att ha hängt lite med några killar ute i laröd. nicenice, tror jag. Jaja, skit samma. Nu ska jag sova, för har dansuppvisning imorgon och ska ta bussen dit vid 11, så jag ska upp 9. Klockan är över tolv nu, så jag better be going to bed now. h3h3, är inte det fult? h3h3 ! :) Jaja, godnatt bloggläsare så hörs vi imorgon. Kanske videoinlägg om jag hinner/pallar/vill. Pusshej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fick smset, svara inte på det. Har bestämt mig redan

2010-05-29 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0