STARSTRUCK, VÄRLDENS BÄSTA KÄRLEKSFILM!

Asså, jag gillar inte kärleksfilmer men denna var så sjukt bra!

Den handlar om Jessica Olssen och hennes syster som åker och hälsar på sin mormor i kalefonien, där superkändisen Christopher Wild bor. Hennes syster Sara är jättekär i Christoper Wild men Jessica tycker att han är patetisk. Men Christoper och Jessica träffar varandra en gång för att Christoper råkade öppna en dörr på henne och en hemlig romans uppstår.

*Texten är kopierad från en annan blogg*

SÅ SJUKT BRA!
Älskad den och låtarna i den var  fett bra. Och!? säg att jag är en tönt, men det är faktiskt bra. Den bästa låten ifrån den var av Stubby (Brandon Michael Smith) som heter party up!

Youtube:


(har inte lärt mig hur man förminskar videoklipp än, men det kommer) 

Spotify:

Stubby - Party Up!


JAG ÄLSKAR DENNA FILMEN & LÅTEN OCH ALLA SOM HÅLLER MED SLÄNG IN EN KOMMENTAR ! :)

En liiiten bildbomb kommer snart. Men kläder då ! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0