♥ Allt vi förlorar kommer tillbaka på något sätt. Kanske inte det sättet som vi har väntat oss eller viljat. Men det kommer alltid tillbaka.

Har ''precis'' vaknat. Om man inte räknar med dom två timmarna jag har kollat på harry potter och fenixorden. Eller hur det stavas. Fyfaskien vad jag äälskar harry potter. Filmen igår var awesome, helt grym! Riktigt biovärd och enormt spännande. Rolig också. Skrattade en del tack vare Ron. Shit asså :) Skriver mer om filmen sen!

Nu ska jag kolla på den sjätte filmen. Harry Potter och Halvblodsprinsen. Har sätt den på bio förra året, men kommer knappt ihåg något. Ikväll blir det Frida! Ska bli awesome. Saknar min bästavän <3

Vill ni veta en kul sak? ;) Min pappa har blivit delägare över en husbil. Han kommer hem med den senare, så ska jag kolla på den. Lite awesome!



det är inte den på bilden. Vår är graaaaaaaande! hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0