♥ Damp!

Vad gör man när man knappt orkar kämpa, men gör det ändå trots alla jävla bitchar och manwhores som försöker komma ivägen för en?

Har inte kunnat uppdatera idag för att jag har varit på konfa och ja, what ever. När jag kom hem så var det bara läxa dirr och nu håller jag på med träna inför imorgon. Ska hålla gympalektionen, vilket påverkar in princip hela mitt betyg.

Dock har en viss person damp på mig för att jag har ''för hög musik'' när jag har det på lägsta och sen fortsätter att gorma, skrika och hota... ALLT för att sparka på den som redan ligger ner. Jag menar, min skola och mitt betyg är la liiiite viktigare än om hon missar 10 min av hennes sömn. Äsh, det kallar jag egoist. Så om inte jag får MVG i idrott så vet jag vem jag ska skylla på. Idrott (& basic ämnena) är det viktigaste betyget för att komma in på skolan jag vill komma in på. Helst institut och komma iväg från jävla laröd...

Ja, men vi hörs imorgon om inte senare. Hihi. Ska upp tidigt för att åka hem till mamma och hämta mina dansskor där. Mina underbart fina dansskot. ♥ Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0