♥ Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?

Asså omg, är sjukt sur! Min gympalektion gick galant och alla diggade det. Men näe, då får jag MELLAN MVG OCH VG!? Vafan? Det var en punkt som han sa att jag missade. Men jag gjorde det som stod på punkten. Kommer inte ihåg riktigt vad det var nu, men det var verkligen något som jag gjorde. Det ENDA felet som jag kan hålla med om var att jag var lite för snabb när jag lärde ut dansen. Altså gick lite fort fram, men vafan? Vad ska dom förvänta sig på en kvart? Jaja, nästan MVG är la bra. Har ju 4 terminer kvar till att bevisa att jag ska ha MVG. Som fan!

Hej föresten! Har precis kommit hem ifrån skolan. Väntar på att -> stinisfinis <- ska komma hit så vi kan börja dra oss in emot schtan. Vi ska nog träffa Jens & Pontus tror jag. Om det blir av. Har ingen aning. Men träffar vi inte dom så blir det bara G.N.O i stan med stina. Vad det än blir så kommer det bli en hell of a day eftersom att jag har stina vid min sida. Härligt, ellerhur.

Juste ja! Fick ju 2/9 på biologin så har så jävla mycket att plugga nu också. Så nu ska biologiboken med mig vart jag än går. Kulkul!

Haha, men nu kom stina och det första hon sa när hon kom in i mitt rum var: ''Jag har aldrig sätt en sån hög säng förr!'' :o Sen nu står hon bakom mig och dansar så sjukt cp. Haha, fan vad jag älskar den tjejen! Måste dra nu. Hahahhahaha, fan vad härlig hon är. Så roligt hon dansar. Och så säger hon saker som: Aahaa, så du har sånt fat. Hahah underbar!



älskardig du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0