♥ Guys have no idea how long something they said can stay in a girl's mind..

Jaa.. ''jobbet''. Asså, jobb och jobb. Men jag började idag med att träna småkillar mellan åldern 3 - 5 i gymnastik. En gång i veckan bara. Så jobb och jobb. Får betalt i alla fall ;)

Har varit hemma ett tag nu men har gjort saker som att käka, städa, dansa osv. Har även börjat spela ett grymt ''roligt'' spel på facebook! Mall World heter det och det går ut på att sälja kälder, haha! Alla ni som spelar detta adda mig först på facebook och sen som neighbour! Ni som inte spelar det, börja! Så kan ni gärna adda mig sen. Behöver fler grannar nämligen.


Hihi, mycket roligt! Bara i level 14 dock, men snart. Då jävlar!

Tack för alla kommentarer och visitors här på bloggen. Statistiken är i topp idag och det tackar jag för! Har fått runt 50 kommentarer idag och det är otroligt hur glad man blir. Tack söta bloggläsare! Ett inlägg om mitt självförtroende kommer lite senare, för jag tycker att vi ska gå igenom det där. För vissa av mina bloggläsare har heeelt fel uppfattning om mig och mitt självförtroende...


FAAN! Kollade på klockan nu och kom på att jag glömde kolla på paradie hotel! Fan också, har missat i en hel vecka nu och tv6play funkar inte på min dator av någon konstig anledning. Jaja, får kolla top model nu. Kram!


Kommentarer
Postat av: em

Kanske får testa på det spelet ;)



sv:

Haha jotack! Galet hur mycket fjortisar där är..

Nej, jag bor i Klippan ^^ Bor du i Hbg? :)

2010-11-08 @ 20:29:40
URL: http://justapieceofem.blogg.se/
Postat av: em

sv:

Eller hur!



Helsingborg är underbart, älskar staden :)

2010-11-08 @ 21:05:07
URL: http://justapieceofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0