♥ hihihi!

Biljetterna är fixade och jag blir mer och mer nervös. Paranormal Activity 2, here we come. Kommer vi att dö? Ohja! Vill gärna säga vilken rad och plats vi ska sitta på, men det tänker jag inte göra eftersom att michelle ska få det som en överaskning. Moahaha! Tror jag valde de bästa platserna. Det får vi hoppas i alla fall.

Mobilen kunde vi inte fixa dock. Skulle egentligen byta till telenor, men då skulle man få en sån äcklig miljö mobil och nej tack. Bara två mega pixel och sjukt kasst ljud. Är egentligen inte en sån bortskämd person. Nöjer mig med vad jag får, men detta är till att överdriva. Nej tack. Ingen sony ericsson cedar till mig! Välkommen till 2010, här har alla iphones eller android mobiler. Inte någon kass mobil för 500 spänn.



http://www.mobilegazette.com/handsets/sony-ericsson/sony-ericsson-cedar/sony-ericsson-cedar-1.jpg

Nej, nej, nej, nejtack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0