♥ I can be a freak, everyday of every week!

Kvällen kommer att bli super med min allra bästa vän. Tror att det behövs! Vi ska faktiskt sova i vår nya husvagn. Det ska bli awesome! Vi kan göra vafan vi vill! Kommer inte att kunna blogga eftersom att det trådlösa internet inte räcker ända ut. Lite dåligt faktiskt. Ni får nog något litet sms inlägg då och då. Vad sägs som det? :)

Har precis kommit ut ur duschen. That's marwellous! Ska börja typ, fixa till mig lite. Jag älskar att vara fixad. Man känner sig så fräsh och ''fin'' då så det ska jag nog göra. Frida kommer inte förens lite senare ikväll så jag har lite tid på mig att göra vad som helst. Ska passa på att ladda ner lite filmer. Kanske tvingar med frida på en skräckis om hon vågar? ;)

Vad tror ni? Kommer jag lyckas få frida med på en skräckis? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0