♥ i dont have to go through this... again?

Förlåt hörni om jag inte skriver så mycket, men jag känner att jag måste ta tag i mitt liv innan jag kan ta tag i bloggen känner jag. Ska kolla på Selena Gomez film Another cinderella story eftersom att jag hade lust att se en typiskt kärleks/tonårs/highschool film. Vet inte varför, men sånna filmer brukar få mig på bättre humör, hihi.

Hade i alla fall en underbar kväll hemma hos kristin med mycket skratt, skrik och nervösa rop. Hihi... När jag kom hem såg jag denna reklamen och kom på att vi hade det i kylen. Vill ner och ta den, men jag vet inte om jag pallar. Hatar reklamen dock, men känner mig lite hungrig. Lilla hungern kom plötsligt emot mig :|

 



love the reklam! Men ska ner och käka en sån nu. Är den god tror ni ?
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0