♥ I guess the change in my pocket wasn't enough i'm like, Fuck you!

FAN VAD DENNA LÅTEN ÄR GRYM!

Cee Lo Green – Fuck You


Det var vem kan slå filip och fredrik jag skulle se klockan 8! Sen är det EMA som jag känner att jag bara måste kolla på. Music in my ♥ n' soul. Vi får hoppas att Cee Lo Green får pris eller något. Hehe! Ska faktiskt ner och kära lite honungsmelon. Omg, vad det är gott! Fast inget slår vattenmelon.

Gud vad detta börjar bli ointressant, hehe. Vet ni vad? JAG ÄR LEDIG IMORGON! Ingen skola, yeeees! Får se vad jag hittar på. Men nu ska jag göra saker. Hej!



I see you driving 'round town
With the girl i love and i'm like,
Fuck you!
I guess the change in my pocket
Wasn't enough i'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if i was richer, i'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit?
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0