♥ I LOVE PARLAMENTET!

Snabb ''genomgång'' av helgen!:

Fredag:
Vi firade Cornelias 13 års dag igenom att åka till viken och käka lite på resturant. Sen gick vi hem till cornelia och bara hade det lite mysigt. Det var Jag, Kristin, Cornelia, Astrid, Linnea och Nikita. Riktigt härligt!

Lördag:
Häärliga Lördag! Jag och kristin träffades på hemköp där vi köpte ingridienser till tårtan vi skulle baka, eftersom att det var stinas födelsedag. Efter det så gick vi hem till kristin och gjorde en fin tårta! Sen kom nikita också och hjälpte till. Den blev überfin! Sen drog vi med stina på tjejfestivalen och det var überawesome. Sen hade stina tjejmiddag för mig, nikita, karin och kristin. Riktigt roligt hade vi. Sen gick vi ut och träffade några killar. *smälter* Sen gick jag och kristin hem till kristin och hade skitkul när vi spela rebubbled. Fyfan vad vi skrattade! Älskar den tjejen!

Söndag:
Vakna upp breve kristin halv 9 för att börja fixa till oss och käka. Vid 9 åkte vi till kyrkan för att inskaffa en påskrift till vårt konfirmationspapper. Tråkigt värre var det. Efter så åkte vi hem och åkte pulka med karin och det var riktigt roligt. Sen åkte vi till julskyltingen. Fast jag hade dans innan, vilket gick bra. Jag var på julskyltningen med michelle, frida, olivia, lisa, kristin, stina, nelly boss och karin. Har säkert glömt någon. Vi var skit många! Sen stack alla hem så jag var med jens och pontus ett tag och hade skitkul! Hihi. Sen åkte jag hem och kom hem nu. Ska kolla på da vincie koden. Det var ett tagsen jag såg den. Har för mig att jag tyckte den var bra.

Men det var en resumé av helgen. Därför kunde jag inte uppdatera. Men ledsen för det! Imorgon, eller redan ikväll, blir det nystart och bloggen är på topp igen! Min blogg fyllde 1 år för 2 dagarsen. Så grattis till den!

Bilder kommer när mina kompisar har lagt upp. Hihi!



Jag älskar dig så sjukt jävla mycket!
btw, du ska få tillbaka dina vantar imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: JB

Grattis bloggen, i efterskott då :)

2010-11-28 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0